Създаването на фирма „ЕЛАСТРОН“ Steel Service Centers като лидер в металургията, стоманените конструкции и производството на термопанели е резултат от непроменяемото качество както на продуктите, така и на услугите. Ежедневната грижа както за ръководството на компанията, така и за нейните служители е високото качество на продуктите и процедурите. Ето защо цялата ни фирма се ръководи от конкретни принципи, които обхващат политиката на компанията за качество като цяло.
Дружеството е сертифицирано по ISO 9001, което изисква структурирани процедури за пълно прилагане на изискванията на стандарта. Освен това политиката на компанията за качество е разработена въз основа на конкретни принципи, които се отнасят до:
- 1. непрекъснато търсене на иновативни и пионерски процедури, които се прилагат за постигане на по-ефективна работа
- 2. оптимизиране на вътрешните оперативни процедури
- 3. непрекъснато разширяване на продуктовата гама с цел удовлетворяване изискванията на пазара
- 4. удовлетвореност на клиентите и на нашите сътрудници
- 5. Осигуряване на максимално производство, така че нуждите да бъдат напълно задоволени.
Принципите за осигуряване на качеството се изпълняват чрез ежедневни официални процедури и включват цялостната структура на центровете за обслужване на стомана ELASTRON.