ЕЛАСТРОН А.Д е световно призната за продукция и търговия с висок клас стоманени продукти и термопанели (composite isolated panels) с присъствие и в местния и в международния пазар. Целейки се в развитие и рентабилност в една силно конкурентна среда, политиката за околна среда и качество на компанията се състои от следните приниципи:
1. Иновация, която е в основата на компанията
2. Постоянно подобрение в сферата на:
- Имиджа на компанията на пазара – от начина по който рекламираме нашите продукти, до отношението ни към нашите клиенти
- Развитието на продукти, търсени на пазара
- Процеса на производство на нашите продукти и нашите вътрешни процедури
- Участието на персонала ни в стабилното подобряване на ЕЛАСТРОН А.Д и на продукцията и развитието ни с цел преднина пред конкуренцията
3. Стремеж към
- Постоянно подобрение и избягване на замърсяване на околната среда
- Съответствие с приложени законни и морални изисквания свързани с природосъобразните задължения, които ELASTRON S.A. е приела
4.Производство на достатъчно количество продукт за покриване на изискванията на пазара.
5. Отлично отношение към клиентите ни и техния персонал.
6. Добри професионални и лични отношения между персонала и партньорите осигуряват приятелска работна среда
7.Отдаденост на постоянно наблюдение на всичките си вътрешни процедури както е полагаемо по Integrated (Quality & Environmental) Management System в съответствие с EN ISO 9001 и EN ISO 14001.
8. Политиката на компанията е документирана, имплементирана, поддържана и разглеждана за нейната пригодност. Също така се обсъжда с всички служители и е публично достъпна
В ЕЛАСТРОН А.Д, гореспоменатите принципи се постигат чрез:
- Наблюдение от страна на мениджърите за оценяване на природосъобразни и полезни за здравето фактори, взимайки под внимание нуждите на местното общество
- Мотивиране на служителите на ЕЛАСТРОН А.Д
- Назначаване на нови кадри, базирано на специфични качествени критерии
- Предлагане на регуларни обучения на всички служители
- Провеждане на чести вътрешни мийтинги, целящи обмен на опит между служители на ELASTRON SA
- Непрекъсната проверка и оценка на клиентско удовлетворение
- Непрекъснати изправителни действия поради забележки от клиенти, грешки, проблеми и слабости на компанията, на които се гледа като възможност за подобрение на производителността
- Винаги имплементирайки предпазни действия, целящи да елиминират потенциални грешки. Така разходите на компанията от подобни проблеми се свеждат до минимум и компанията демонстрира нейната надеждност, функционалност и потенциал
- Производство на продукти необходими за покритието на маркетинговите изисквания и нуждите на клиентите